שאלות ותשובות נפוצות

 ?איך מבצעים רכישה באתר

יש להוסיף את המוצרים לעגלת הקניות באמצעות לחיצה על כפתור "הוסף לסל" ולעבור לקופה. יש למלא את פרטי המשלוח ולבחור את אמצעי התשלום המועדף. בסיום הרכישה יתקבל מייל אישור הזמנה (על כן יש לוודא שהמייל שהזנתם נכון) והחבילה בדרך אליכם! בכל שאלה במהלך הרכישה או להזמנה טלפונית ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון 08-8652457.

?איך אדע שההזמנה שלי התקבלה והועברה לטיפול

לאחר ביצוע ההזמנה ישלח אליך מייל אישור הזמנה המכיל את פרטי ההזמנה, פרטי הלקוח ופרטי האספקה כפי שהוזנו במערכת. סמס ישלח ברגע שההזמנה תגיע לחברת השליחויות 

?האם ניתן לשנות או לערוך הזמנה לאחר שבוצעה

ניתן לבצע שינויים או לערוך הזמנות כל עוד ההזמנה לא עברה לחברה השליחויות. את השינוי יש opticayosi@gmail.com או בטלפון או במייל 08-8652457

?מהם אמצעי התשלום באתר

ניתן לשלם באתר באמצעות כל כרטיס אשראי ישראלי בתוקף. במידה ורוצים לשלם בתשלומים יש אפשרות לעשות חיובי טלפוני ישירות עם החנות בטלפון 08-8652457 עד 10 תשלומים ללא ריבית והצמדה

?כיצד ניתן לבטל את ההזמנה

ניתן לבטל הזמנה דרך פנייה לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 08-8652457 בין השעות: 9:00-17:00 או בדואר אלקטרוני: opticayosi@gmail.com מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצרים, או מיום קבלת מסמך הגילוי (לפי המאוחר מביניהם). החברה תהיה רשאית לגבות דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מבין השניים 

?האם הקנייה באתר מאובטחת

בהחלט! על מנת לתת תחושת קנייה בטוחה הרכישה באתר מוגנת האמצעות פרוטוקול SSL הנחשב למאובטח ביותר

  ?מהי מדיניות המשלוחים באתר

הזמנות יסופקו עד בית הלקוח תוך 3-14 ימי עסקים מיום אישור ההזמנה. ההזמנות יסופקו באמצעות חברת השליחויות מילר משלוחים. עלות המשלוח: 49 ₪, הזמנות מעל 299 ₪ לא יחויבו בעלות משלוח. ניתן לבצע איסוף עצמי מסניפי הרשת המופיעים ברשימה ללא עלות 

?כיצד ניתן להחליף מוצר שנרכש באתר

החלפות של מוצרים אשר נרכשו באתר יתאפשרו אך ורק עבור מוצרים שלא נעשה בהם שימוש ושהוחזרו באריזתם המקורית ובכפוף לבדיקת המוצר ע"י העסק. ניתן להחליף מוצרים בחנות עד 30 ימים מיום ההזמנה כנגד מוצר חדש או זיכוי כספי לקניה ברשת וזאת בתנאי שלא בוצעו במסגרת רכישתם התאמה ו/או בדיקת ראייה. לא יתאפשר החזר כספי על מוצרים שנרכשו לאחר ביצוע התאמה - בדיקת ראייה או הזנת מרשם. במידה והמשקפיים אינם מתאימים יוזמן הלקוח לבדיקת ראיה נוספת והתאמה מחדש. במקרה זה, תתאפשר החלפת עדשות הראייה בהתאם לתוצאת ?הבדיקה המעודכנת 

?אני מעוניין להזמין משקפי ראיה באתר, אך אין ברשותי מרשם (בדיקת ראיה). מה עושים 

:ניתן לבצע בדיקות ראיה בשלושה אופנים 

אצל רופא עיניים מטעם קופת-חולים. בדיקה זו לרוב אינה כרוכה בתשלום *

אצל אופטומטריסט פרטי בחנות אופטיקה כלשהי הקרובה אליכם. בדיקה זו לרוב כרוכה בתשלום *

וכמובן אצלנו בתיאום מראש ובחינם *